A L I R 1 1 0 PES Files & Edit

Im Iranian PES Editor

A L I R 1 1 0 PES Files & Edit

Im Iranian PES Editor

PES2014 File Loader Full 1.0.2.0 Fixed

PES2014 File Loader Full 1.0.2.0 Fixed



Change log version 1.0.2.0 fix
Fixed game speed slider issue
Fixed GK kit bugs




Special thanks to Jenkey

نظرات 2 + ارسال نظر
حسین بالاک جمعه 10 آبان 1392 ساعت 15:45

لطف کردی دستت طلا مرسی :D

حسین بالاک دوشنبه 6 آبان 1392 ساعت 11:38 http://footiclub.com

علی رضا سلام امیدوارم حالت خوب باشه
جایی پیدا نکردم سوال بپرسم گفتم بیام وبت بهتر هستش :D
منم یکی از ادیتور های قدیمی هستم و یک مدت سایت pesfan.ir رو اداره می کردم
فقط یک سوال داشتم الان من می خوام فیس بالاک رو ایمپورت pes 2014 بکنم ولی متاسفانه روی خود محتویات اصلی فیس بالاک نیستش اون آموزشی که شما قرار دادید کد فیس اوزیل هستش ولی مال کلاسیک نیستش

یک سوال دیگه اونم این که برنامه face gen رو که اجرا می کنم
توی اون فیلم پیش نمایش چهره یک حالت خاصی هستش ولی مال ما چهره با چشم و دهن رو کامل میاره چی کار کنیم پیش نمایش چهره مثل مال شما بشه

بازهم عذر می خوام که اینجا ازتون سوال کردم

سلام
اول در جواب سوال ایدی بازیکنان بگم میتونی از ایدی یه بازیکن دیگه استفاده کنی و فیس بالاک ایمپورت کنی داخلش.این قسمت اموزش هاش داخل سایت قرار دادم میتونی عضو بشی و اموزش ها دانلود کنی.
درباره برنامه فیسجن هم بگم که بازم اموزش ها قرار دادم که باید ببینی.
تمام چیزهایی که باید دانلود کنی به شرح زیر است :


برنامه PES File Explorer 1.2 برنامه ای برای باز کردن فایل های CPK بازی
دانلود اخرین نسخه Fileloader برنامه ای جدید از نسخه قدیمی Kitserver
آموزش ساده وارد کردن ادیت به بازی pes 14
دانلود بلندر 32 بیت
دانلود بلندر 64 بیت
آموزش راه اندازی اسکریپت بلندر
دانلود اسکریپت لازم برای انتقال فیس به برنامه بلندر آخرین نسخه در حال حاضر با ورژن 1.7
برنامه FaceGen
اسکریپت لازم برای انتقال فیس از برنامه FaceGen به Blender
ایدی فیس بازیکنان
این هم اموزش وارد کردن 3d از FaceGen به Blender
اینم تاپیک اموزش های من :
http://www.pesedit.ir/forum/thread7058.html

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.